Gordon Ramsayn makuseikkailut
Gordon Ramsay on tehtävällä tutustua uusiin kulttuureihin, ruokiin ja makuihin. Perusta Laosiin ja Marokosta Havaijille, Alaskaan ja Uuteen-Seelantiin, Ramsay karjuu ympäri kujia, sukeltaa meriin, patikoi metsissä ja kiipeilee vuorille matkatessaan ympäri maailmaa tällä loputtomalla ruokainspiraatiomatkallaan.