The Rocky Horror Picture Show
Sukkanauhat jalkaan! Luvassa on ajan ja sukupuolten rajoja rikkova kulttiklassikko. Hiljattain kihloihin menneen pariskunnan (Barry Bostwick ja Susan Sarandon) auto hajoaa sateisena iltana, ja he päätyvät tohtori Frank-N-Furterin (Tim Curry) karmivaan linnaan. Siellä heitä odottaa ennennäkemättömän jännittävä ja hyytävä seikkailu.