Oz - Ihmeiden maailma
Dorothy saa tietää vanhojen ystäviensä muuttuneen kiveksi ja Smaragdikaupungin urbanisoituneen. Uusien ystäviensä avulla Dorothy taistelee ilkeää prinsessa Mombia ja Kivikuningasta vastaan pelastaakseen ystävänsä ja rakkaan Smaragdikaupungin.
Dorothy huomaa olevansa taas uniensa maassa toisessa jännittävässä L. Frank Baumin Oz-kirjoihin perustuvassa seikkailussa. Hän saa tietää vanhojen ystäviensä muuttuneen kiveksi, ja uudet ystävät Tik-Tok, Jack Kurpitsapää ja Gump auttavat häntä taistelemaan uusia vihollisia vastaan. Näihin kuuluvat karmivat Pyörälliset, päitä metsästävä prinsessa Mombi ja paha Kivikuningas. Pystyykö Dorothy pelastamaan ystävänsä ja Smaragdikaupungin?