Where To?
Taksikuski Archie todistaa päivän aikana kymmenien ihmisten elämän iloja, suruja ja kommelluksia. Kyydissä on 54 matkustajaa, iältään 2–93-vuotiaita. Ja koira. Jokaisen asiakkaan myötä Archien taksi muuttuu elämän näyttämöksi, jossa hän kaaoksen keskeltä löytää yllättäviä yhteyksiä ja oppii rakkaudesta, menetyksestä ja perheestä.