Help Point
Nuori mies ja nainen kadottavat autonsa lentoaseman valtavalla pysäköintipaikalla. He ovat yhdessä jumissa asiakaspalvelupisteellä, jossa ei olla lainkaan avuliaita. Miehen yritykset hurmata nainen eivät toimi ihan suunnitellusti.