Silly Little Game
Vuonna 1980 ryhmä akateemikkoja tapasi New York Cityn La Rotisserie Francaisessa ja muodosti oman baseball-liigan: The Rotisserie Leaguen. Fantasiapelin suosio kasvoi, ja nykyään se on miljoonien dollarien arvoinen teollisuudenala yli 30 miljoonalla osallistujallaan. Tutustu peliin ja sen perustajiin, joiden luomus lopulta jätti heidät varjoonsa.