The Smortlybacks Come Back!
Pikkuihmisten TamLin lähtee smortlyback-laumansa kanssa etsimään vihreämpiä laitumia. He kamppailevat pelkojen kanssa ja päätyvät umpikujaan valtameren rantaan, mutta koska he saavat yllättävää apua upealta TamSin-merenneidolta ja hänen röyhkeiltä smortlyhaikaloiltaan, onnellinen loppu on vielä mahdollinen.