Vampirina: Teenage Vampire
Vee jättää Transilvanian ja lähtee sisäoppilaitokseen tavoitellakseen unelmiaan musiikin parissa. Kun hän salaa vampyyrihenkilöllisyytensä, odottamattomat esteet uhkaavat palauttaa hänet takaisin varjoihin.