X-Men: Days of Future Past
Alkuperäisen X-Men-elokuvatrilogian pysäyttämättömät hahmot yhdistävät voimansa nuorempiin versioihin itsestään eeppisessä kamppailussa menneisyyden muuttamiseksi ja tulevaisuutemme pelastamiseksi.