Avatar: A New Era - A Special Edition of 20/20
Kurkistus ”Avatar: Tuli ja tuhka” -elokuvan kulissien taakse. Haastattelussa ovat James Cameron sekä Avatar-ilmiön näyttelijät ja luovat tekijät.