Roy Wood Jr.: Lonely Flowers
Tässä stand up -spesiaalissa Roy Wood Jr. tutkiskelee, kuinka yhteyksien puute on ajanut yhteiskunnan kulttuuriseen syöksykierteeseen, jossa vilisee aseita, tylyjä työntekijöitä, ja itsepalvelukassoja. Lisäksi hän pohtii syitä siihen, miksi jotkut meistä ovat mieluummin yksin kuin yhteyksissä toisiin.