Kumail Nanjiani: Night Thoughts
Lähes vuosikymmenen jälkeen Kumail Nanjiani palaa Chicagoon, josta hänen stand up -uransa sai alkunsa. Uudessa spesiaalissaan hän pureutuu ahdistukseen, huumeostosten vaaroihin ennen laillistamista ja mikä tärkeintä, kissan lääkkeisiin.