Arendelin jouluinen takkatuli: Paperinukkeversio
Walt Disney Animation Studiosin ”Frozen” ja ”Frozen 2” -elokuvien ylistetyn visuaalisen suunnittelijan Brittney Leen käsintehtyä paperitaidetta. Lämminhenkinen ja luokseen kutsuva takkakohtaus tuo joulun juhlatunnelmaa. Leikepaperiliekit yhdistettynä mielikuvituksellisiin visuaalisiin tehosteisiin (kuten ripaukseen Elsan luomaa lunta) ja Annan, Elsan, Olafin, Kristoffin ja Svenin siluettikuviin tuovat jouluun hauskuutta ja huvia.
Walt Disney Animation Studiosin ylistetyn visuaalisen suunnittelijan Brittney Leen (”Frozen”, ”Frozen 2” ja lavastaja ”Myytti: Frozen-tarina”) käsintehtyä paperitaidetta sisältävä Arendelin jouluinen takkatuli: Paperinukkeversio tuo juhlatunnelmaa jouluun. Leikepaperiliekit, piirretyt visuaaliset tehosteet ja takanvieruksen kuvaelman siluetit Frozen-suosikeista Annasta, Elsasta, Olafista, Kristoffista ja Svenistä luovat kutsuvan ja lämminhenkisen joulun tunnelmaa, johon Elsa tuo ripauksen lunta. Tuli, valaistus ja muut visuaaliset tehosteet täydentävät kuvan ja tuovat Arendellen joulun taikaa olohuoneeseesi. Brittneytä innoitti ”Frozen 2:n” pantomiimileikki ja hänen kokeellinen työnsä ”Myytti: Frozen-tarinan” parissa. Lisäksi hän halusi luoda kotitekoisen dioraaman tuntua suunnitellessaan tätä ainutlaatuista jouluyllätystä.