Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
Neliosainen, kulissien taakse vapaasti kurkistava sarja kronikoi ikonisen Bon Jovi -yhtyeen eeppistä menneisyyttä ja epävarmaa tulevaisuutta. Neljä vuosikymmentä kestänyt odysseia rockkansan palvonnan kohteena on kuilun partaalla äänihuulivaurion uhatessa päättää kaiken.