The Beatles: Get Back
Beatles saapuu Twickenhamiin. Heidän on valmisteltava 3 viikossa 14 kappaletta ja live-esiintyminen.
John, Paul ja Ringo tapaavat Georgen, joka jätti bändin. Sessio siirretään Applen studiolle.
Beatlesin on päätettävä, esiintyykö se livenä ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen.