Hitch - Lemmentohtori
Hienostuneessa romanttisessa komediassa "Hitch" Hitchens (Will Smith) esittää legendaarista ja salaperäistä newyorkilaista "treffitohtoria", joka on auttanut maksusta useita miehiä tekemään vaikutuksen unelmiensa naiseen. Valmentaessaan hiljaista kirjanpitäjä Albertia (Kevin James), joka on ihastunut upeaan julkkikseen, Allegra Coleen (supermalli Amber Valletta), Hitch löytää viimein vastuksen Sara Melasista (Eva Mendes), joka on Allegraa seuraava juorutoimittaja. Ammattimainen poikamies Hitch rakastuu päätä pahkaa Saraan, jonka suurin juttu voi hyvinkin olla Manhattanin kuuluisimman treffitohtorin paljastaminen.