Kerran Roomassa
Kun Beth, rakkaudessa epäonnekas New Yorkissa asuva kuraattori, ottaa äkkilähdön Roomaan sisarensa häihin, ihastuminen yllättää hänet. Hän saa pettyä pian ja poimii uhmakkaasti kolikoita Fontana de Amoresta, mikä sytyttää taianomaisesti joidenkin koomisen epäsopivien kosijoiden intohimot. Kun hurmaava toimittaja hullaantuu, Bethin täytyy todistaa hänen olevan tosissaan eikä vain lumottu.
Kun Beth (Kristen Bell), rakkaudessa epäonnekas New Yorkissa asuva kuraattori, ottaa äkkilähdön Roomaan sisarensa häihin, ihastuminen yllättää hänet. Hän saa kuitenkin pettyä pian ja poimii uhmakkaasti kolikoita Fontana de Amoresta, tunnetusta rakkauden suihkulähteestä, mikä sytyttää taianomaisesti joidenkin koomisen epäsopivien kosijoiden intohimot. Kun hurmaava toimittaja (Josh Duhamel) hullaantuu häneen palavasti, Beth on epäileväinen. Onko mies tosissaan vaiko vain lumouksen vallassa? Tämän tähtikaartin hulvattoman hauskat suoritukset haluaa nähdä yhä uudelleen ja uudelleen.