Zoete Spruiten
Zoete Spruiten -ohjelmassa lapset kertovat mielipiteensä ruoka-aineista, joista suurin osa lapsista ei pidä, kuten salaattisikurista ja ruusukaalista. Jochem van Gelder välittää mielipiteet kokki Roberta Pagnierille, joka laatii ongelmaan ratkaisun. Hän kokkaa ruoan eri tavalla varmistaen, että valmis ateria yllättää lapset. Lisäksi hän kertoo, kuinka tehdä aterioista turvallisia lapsille.
Tänään lapset karsastavat tomaattia. Onnistuuko Roberta vakuuttamaan heidät annoksellaan?
Tänään lapset karsastavat sieniä. Onnistuuko Roberta vakuuttamaan heidät annoksellaan?
Tänään lapset karsastavat paprikaa. Onnistuuko Roberta vakuuttamaan heidät annoksellaan?
Tänään lapset karsastavat juustoa. Onnistuuko Roberta vakuuttamaan heidät annoksellaan?