Wizards Beyond Waverly Place
Billie, väkevä nuori velho, lähetetään asumaan kuolevaisten maailmaan seuranaan ainoa taikuuden opettaja, joka voi auttaa häntä hallitsemaan voimiaan... Justin Russo.