Sonny With a Chance
SONNY on päässyt mukaan suosittuun tv-sarjaan So Random! Hän muuttaa Wisconsinista äitinsä kanssa ja valmistautuu aloittamaan uuden luvun elämässään. Sonny With a Chance seuraa sitä, miten hän sopeutuu uuteen elämäänsä. Hän ystävystyy nopeasti muiden näyttelijöiden kanssa, kun taas ystävyys sarjan "tähden" TAWNIN kanssa osoittautuu hankalammaksi.
SONNY on voittanut valtakunnallisen kykyjenetsimiskisan ja päässyt mukaan suosittuun tv-sarjaan So Random! Hän muuttaa Wisconsinista äitinsä Connien kanssa ja valmistautuu aloittamaan uuden luvun elämässään. Sonny With a Chance seuraa hänen työskentelyään ja kotielämäänsä ja sitä, miten hän sopeutuu uuteen elämäänsä. Hän ystävystyy nopeasti muiden näyttelijöiden NICON, GRADYN ja ZORAN kanssa, kun taas ystävyys sarjan "tähden" TAWNIN kanssa osoittautuu hankalammaksi kuin Sonny odotti. Sonny joutuu myös mukaan sarjan vihanpitoon teinidraama Mackenzie Fallsin nokkavien näyttelijöiden ja sen komean tähden CHAD DYLAN COOPERIN kanssa.