Kokkausklubi
Marie, Vanja ja Berling ovat tunteneet toisensa kouluajoistaan asti. Nämä kolme naista ovat elämänsä ehtoopuolella, ja kukin kamppailee omien ongelmiensa kanssa. Koettuaan myrskyisiä hetkiä Tanskassa he päättävät lähteä Etelä-Italiassa järjestettävälle kokkauskurssille, mutta matkasta ei tulekaan aivan heidän odotustensa mukainen. Kolmikko kuitenkin oppii, että elämällä on vielä paljon tarjottavaa ja ettei koskaan ole liian myöhäistä.