Aeronaut
Kevin haaveilee lentäjän urasta ja haluaa jättää kaiken taakseen pikkusiskonsa Jaimyn kanssa. Hänen unelmiaan ja vapaudenkaipuutaan symboloi upea lennokki, jota hän vaalii silmäteränään. Mutta kun sisko saa lelun käsiinsä, veljenrakkaus joutuu todelliseen testiin.
Tässä lyhyessä ja rakkaudella tehdyssä stop motion -animaatiossa 10-vuotias Kevin elää tyrannimaisen isän alaisuudessa. Hän haaveilee lentäjän urasta ja haluaa paeta ankeaa todellisuuttaan pikkusiskonsa Jaimyn kanssa. Kevinin vapaudenkaipuun symboli on upea pienoismallilentokone, jota hän vaalii silmäteränään. Mutta kun sisko saa koneen käsiinsä, veljenrakkaus joutuu koetukselle. Voiko unelman vielä pelastaa, kun se on särkymäisillään? Ja kumpi on lopulta tärkeämpää: sisarusten välinen rakkaus vai rakkaus elottomaan esineeseen?