Father and Daughter
Katkeransuloinen kertomus isän ja tyttären suhteesta. Hollantiin sijoittuvassa tarinassa isä hyvästelee nuoren tyttärensä. Vuodenaikojen vaihtuessa tytär kasvaa naiseksi ja saa oman perheen. Silti isän kaipuu säilyy.