Billy Fury, The Sound of Fury
Billy Fury oli 1960-luvun rock'n'roll-sensaatio, jolla oli enemmän listahittejä kuin Beatlesilla. Tämä elokuva kertoo haastatteluiden kautta brittiläisen musiikkilegendan elämästä hänen uraauurtavasta "The Sound of Fury" -albumistaan hetkessä saavutettuun ikoniasemaan.