Elokuvantekijät Martin Scorsese ja David Tedeschi paljastavat neljä beatlea musikaalisen maailmanvalloituksen ja uskomattoman maineen kynnyksellä. Näemme intiimiä ja harvinaista 4K-restauroitua kuvamateriaalia, jonka ovat kuvanneet David ja Albert Maysles. Uudet ja vanhat Beatles-haastattelut ja fanit, joiden elämän bändin musiikki muutti, kertovat tästä kulttuurihetkestä.
Beatles-yhtyeen ensimmäisen Yhdysvaltain matkan vaikutus on hyvin tunnettu: yhtye nousi salamana listoille, teinitytöt kirkuivat ja Ed Sullivan Show’n ennätysesiintyminen keräsi 73 miljoonaa katsojaa. ”Beatles ’64” kertoo tarinan intiimimmin. Elokuvantekijät Martin Scorsese ja David Tedeschi paljastavat neljä beatlea musikaalisen maailmanvalloituksen ja uskomattoman maineen kynnyksellä. Elokuvassa nähdään harvinaista, upeasti 4K-restauroitua kuvamateriaalia, jonka ovat kuvanneet pioneeridokumentaristit David ja Albert Maysles. Uudet ja vanhat Beatles-haastattelut ja fanit, joiden elämän bändin musiikki muutti, kertovat tästä suuresta kulttuurihetkestä. Näemme, miten se vaikuttaa vielä tänäänkin.