Hupsuna Iinekseen
1890-luvulle sijoittuvassa tarinassa Aku Ankka on rakastunut ja polkee korkealla polkupyörällään eli velosipedillään tapaamaan kullanmuruaan Iinestä, kunnes kohtaaminen kahden pilkkaavan maaoravan, Tikun ja Takun, kanssa pilaa hänen hyvän tuulensa ja suunnitelmansa. Asiat menevät vielä enemmän pieleen Iineksen suuttuessa Akulle tämän tavasta kohdella ilkikurista kaksikkoa.