Minnin Toons: Leirielämää
Minni ja Iines seikkailevat luonnon helmassa avattuaan leirintäalueen. Kun Heluna on leirin toimintavastaavana ja Käki-Kaijakin ojentaa auttavan siipensä, meno ei takuulla pääse tylsäksi!