Mikki Hiiri ja sekalaiset seikkailut
Tip top! Lähde uusiin sekalaisiin seikkailuihin Mikin ja muiden kanssa Tiptop-mäellä! Mikkiä, Akua, Hessua, Minniä, Iinestä, Plutoa, Tikua ja Takua odottavat monet yllätykset!