Sebastian Maniscalco: It Ain't Right
Sebastian Maniscalco valloittaa lavan Chicagon legendaarisella United Center -areenalla. ”It Ain't Right” -spesiaalissa hän laukoo totuuksia perhekaaoksesta, ikääntymisestä ja arjen pienistä ärsytyksistä – omalla jäljittelemättömän purevalla tyylillään.