Komedia, Animaatiot
Suloinen pieni vauva pelastaa Maggie Simpsonin leikkikentä vaaralta. Tyttö tapaa pojan, tyttö menettää pojan, mitähän tapahtuu seuraavaksi?
Päivä oli kuin mikä tahansa Maggie Simpsonin puistopäivä. Mutta Maggie kohtaa leikkikentän vaaran, ja pieni sankarivauva vie hänet turvaan – ja varastaa hänen sydämensä. Ihanien ensimmäisten leikkitreffien jälkeen Maggie ei malta odottaa seuraavia, mutta asiat eivät suju suunnitelmien mukaan. Tuleeko kohtalo (tai Homer) hänen tielleen?