Maggie Simpson in “The Force Awakens from its Nap”
Kauan sitten kaukaisessa päiväkodissa... mutta silti Springfieldissä Maggie etsii varastettua tuttiaan. Hän kohtaa seikkailunsa aikana nuoria padawaneja, sithlordeja, tuttuja droideja sekä kapinallisjoukkoja ja taistelee pimeää puolta vastaan tässä alkuperäisessä tarinassa, joka on kunnianosoitus Tähtien sodan galaksille.