Sukelluslaivalla Maapallon Ympäri
Jules Vernen romaaniin perustuvassa tarinassa kapteeni Nemo, katkeroitunut nero, käy sotaan sukelluslaivallaan pahana näkemäänsä maailmaa vastaan. Saako vangittu miehistö paljastettua ilkeän suunnitelman ennen kuin hän tuhoaa maailman?