Herrasmiesliiga
Sean Connery tähdittää edellisvuosisadan vaihteeseen sijoittuvaa toimintaseikkailua, jossa kuningatar Viktoria kokoaa joukon aikansa suurimpia rikollislegendoja suorittamaan salaisen tehtävän.
Häikäisevän hienossa toimintaseikkailussa nimellä "Fantom" tunnettu naamioitunut mielipuoli uhkaa käynnistää maailmanlopun. Kuningatar Viktoria värvää legendaarisen seikkailijan, Allan Quatermainin (Sean Connery), johtamaan ainutlaatuista supersankarien liigaa – metsästäjä, tutkija, vampyyri, näkymätön mies, kuolematon, vakooja ja peto – jonka tehtävä on kukistaa kaamea vihollisensa.