Kingsman: Salainen palvelu
Toiminnantäyteisessä vakoojatrillerissä katujen kasvatti värvätään salaperäisten agenttien joukkoon. Ilmiömäiseen näyttelijäkaartiin lukeutuvat Colin Firth, Samuel L. Jackson ja Michael Caine.