Marvel Studios LEGENDS
LEGENDS kertoo, miten varkaasta nimeltä Scott Lang tuli pikkuruisin Maan suurimmista sankareista.
LEGENDS seuraa Hope van Dynea, joka muuttuu siipien ja kutistavan puvun avulla Ampiaiseksi.
LEGENDS kertoo tarinan Hankista ja Janetista, jotka olivat ensimmäiset Muurahaismies ja Ampiainen.
LEGENDS kertoo, miten orvosta kapinallisesta, Peter Quillista tuli Galaksin vartijoiden johtaja.
LEGENDS kertoo, miten Nebulasta, jääkylmästä tappajasta tuli oikeamielinen sankari.
LEGENDS muistelee Rocketia, äksyä pesukarhua, joka sai Galaksin vartijoista itselleen perheen.
LEGENDS muistelee, miten puhuvasta Groot-nimisestä puusta tuli Galaksin vartija.
LEGENDS seuraa Maan parhaan vakoojan ja Kostajien takana olevan miehen eli Nick Furyn seikkailuja.
LEGENDS muistelee skrullien tarinaa. Sorrettujen muodonmuuttajien rotu taistelee vapauden puolesta.