She-Hulk: Attorney at Law
Marvel Studiosin ”She-Hulk: Attorney at Law” -sarjassa superihmisiä edustava asianajaja Jennifer Walters joutuu luovimaan elämäänsä kolmekymppisenä sinkkuna, joka on sattumoisin myös superkykyinen, parimetrinen vihreä Hulk.
Jen Waltersin maailma mullistuu, kun hän saa supervoimia oudossa onnettomuudessa.
Jen saa töitä huippufirmasta mutta joutuu esiintymään She-Hulkina ja ottamaan hankalan asiakkaan.
She-Hulk edustaa Kuvotuksena tunnettua Emil Blonskya, mutta ehdonalaiskäsittely ei suju odotetusti.
She-Hulkin uusi asiakas Wong käräjöi taikurin kanssa mystisten salatieteiden luvattomasta käytöstä.
She-Hulkille selviää, että Titania omistaa oikeudet nimeen She-Hulk ja aikoo haastaa oikeuteen.
Jen on morsiusneitona ystävän häissä, joihin lisästressiä tuovat She-Hulkin omintakeiset ongelmat.
Jen menee Blonskyn hyvinvointiretriittiin, tapaa uusia ystäviä ja tutustuu sisäiseen She-Hulkiinsa.
She-Hulk edustaa Sammakkomiestä, jolle on aiheutunut vammoja räätälöidyn superpuvun viasta.