L'Heure de L’ours
Tänä yönä talot palavat. Miehet ja naiset vapisevat. Joukko lapsia kokoontuu yhteen ulvomaan kuin villikarhut tanssiessaan tuhkan päällä. Vain yksi huuto voisi herättää heidät kaikki unestaan!