Perhesiteet
Family Bonds kertoo tarinan Hugosta, pienestä ketusta, jolla on onnellinen mutta samalla epätavallinen perhe. Tälle perheelle rakkaus on syntyperää tärkeämpää.
Kettupoika Hugolla on onnellinen, vaikkakin hieman erikoinen perhe – hänen vanhempansa ovat hanhia. Sopuisa yhteiselo saa kuitenkin kolauksen, kun Hugo näkee aikuisen ketun hyökkäävän hanhen kimppuun. Tapaus laittaa pienen perheen koetukselle, ja lopulta Hugo oivaltaa, mikä tekee hänestä erityisen. Perheessä on kyse tunteesta, ei syntyperästä.