Madagascar, a Journey Diary
Tämä elokuva on matkapäiväkirja, joka seuraa eurooppalaisen matkailijan kohtaamisia famadihana-perinteen kanssa. Päiväkirjan sivujen kääntyessä värikkäät lyijykynäluonnokset heräävät henkiin paljastaen Madagaskarin majesteettiset vuoristomaisemat ja havainnollistavat malagassikansan elämää.