Suspicious Minds
Erinomainen varas, Amber, saapuu Esperanzan saarelle varastamaan Pyhän Agathan tiaran. Amberin entinen kumppani Rui saapuu yllättäen saarelle ja monimutkaistaa Amberin suunnitelmaa. Rui petti Amberin aikanaan, ja nyt heidän on vaikea luottaa toisiinsa ja hyväksyä, että rakkaus saattaa olla heidän elämänsä kallein aarre.
Amber on yksi maailman parhaista varkaista. Epäonnistuneen ryöstön jälkeen hänen uusi kohteensa on Esperanzan saari. Saarella hänen tehtävänsä on varastaan kirottu ja erittäin arvokas jalokivi, Pyhän Águedan tiara, jota Lucia Villegas käyttää hääpäivänään. Kaikki on suunniteltu millimetrin tarkkuudella. Amber on soluttautunut perheeseen lähes vuoden ajan välttyäkseen herättämästä epäilyksiä. Loistava varas Rui, jonka kanssa Amberilla oli suhde, ilmestyy saarelle ja pakottaa Amberin improvisoimaan. Yhdessä heidän on värvättävä kokemattomien varkaiden joukko toteuttamaan uutta suunnitelmaa. Tässä huijausten, pakenemisen ja petosten pelissä heidän suurin haasteensa ei ole tiaran varastaminen vaan toisiinsa luottaminen.