Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Kolme taustaltaan perinteistä musliminaista Britanniasta löytää rakkauden uskonyhteisönsä ulkopuolelta, mikä johtaa syvästi henkilökohtaiseen konfliktiin. Heidän tarinansa paljastavat modernin rakkauden ja syvään juurtuneiden perinteiden yhdistämisen vaikeuden. Pelko hylätyksi tulemisesta vaivaa heitä nyky-yhteiskunnan ristiaallokossa integraation ja kulttuuriperinnön välillä luoviessa.