Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Naisia eri puolilta maailmaa rakastuu samaan komeaan mieheen, mutta heidän miesystävänsä verkossa ei ole esittämänsä henkilö. Se voi käydä heille hyvinkin kalliiksi.