Lentsikat
Autot-elokuvan maailma nousee taivaalle elokuvassa Lentsikat, Disneyn animaatiokomediassa Dustysta, lannoituskoneesta, joka unelmoi maailman upeimmasta lentokisasta. Löytääkö hän innoitteen ja rohkeuden olla enemmän kuin se, miksi hänet rakennettiin?
Autot-elokuvan maailma nousee taivaalle Disneyn elokuvassa Lentsikat. Seuraa Dustya, lannoituskonetta, joka unelmoi kerran elämässä koittavasta tilaisuudesta kohdata maailman nopeimmat koneet kaikkien aikojen upeimmassa lentokisassa. Dustylla on suuri sydän, mutta kaksi isoa ongelmaa: häntä ei ole rakennettu vauhtiin ja hän pelkää korkeita paikkoja. Dustyn rohkeus joutuu koetukselle, kun tämä epätodennäköinen sankari tähtää korkeammalle kuin on uskaltanut kuvitella. Ystäviensä avulla Dusty löytää rohkeuden olla enemmän kuin se, miksi hänet rakennettiin ja innoitteen nousta.