Lilo & Stitch 2
Stitch sopeutuu elämään Havaijilla ja kaikki sujuu hienosti, kunnes hän menee sekaisin ja aiheuttaa kaaoksen. Nyt kaikkien täytyy nousta tilanteen tasalle ja pelastaa karvainen ystävänsä samalla kun Lilo valmistautuu saaren suureen hulakilpailuun.
Suosikkihahmot palaavat tässä herttaisessa komediassa, joka kertoo ystävien ja perheen tuomisesta yhteen, vaikka nämä vaikuttaisivat olevan maailmoiden päässä. Ennen kuin muut 625 koetta laskeutuvat Havaijille, Stitch viettää hyvää elämää. Hän jopa auttaa Liloa seuramaan äitinsä jalanjäljissä, kun tämä valmistautuu saaren suureen hulakilpailuun. Kun Stitchiin sitten tulee toimintahäiriö, heidän täydellinen maailmansa menee sekaisin. Nyt vaaditaan Lilo, Nani, Jumba ja paljon ohanaa pelastamaan heidän hassu pieni ystävänsä.