Prometheus
Tutkijaryhmä löytää ihmiskunnan alkulähteisiin liittyvän vihjeen, joka vie heidät matkalle maailmankaikkeuden halki. Heillä on edessään taistelu ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta.