Alien: Covenant
Ridley Scott palaa luomaansa universumiin elokuvassa Alien: Covenant. Covenant-aluksen miehistölle paljastuu kaikki kuvitelmat ylittävä uhka, ja heidän täytyy yrittää piinallista pakoa.