Perjantai on pahin
Tohtori Tess Colemanilla ja hänen tyttärellään Annalla on yksi asia yhteistä: he eivät ole samaa mieltä mistään. Kun perjantai-illan arvoituksellinen sekasorto muuttaa hieman asioita, he heräävät kohtaamaan elämänsä suurimman järkytyksen. Tess ja Anna ovat vankeina toistensa kehoissa. Tessin häät ovat lauantaina, joten heidän täytyy kiirehtiä aikaa vastaan palauttaakseen asiat ennalleen.
Tohtori Tess Colemanilla ja hänen tyttärellään Annalla on yksi asia yhteistä: he eivät samaistu toisiinsa missään asiassa. Eivät vaatteissa, miehissä tai Annan halussa kuulua rockbändiin. Eivät yhtään missään. Sitten eräänä perjantai-iltana pieni arvoituksellinen sekasorto muuttaa heidän elämänsä, ja he heräävät kohtaamaan elämänsä suurimman järkytyksen: Tess ja Anna ovat vankeina toistensa kehoissa. Tessin häät ovat lauantaina, joten heidän täytyy löytää keino muuttaa tilanne ennalleen, ja nopeasti. He joutuvat kirjaimellisesti olemaan toistensa saappaissa, joten löytävätkö he kunnioitusta ja ymmärrystä toistensa näkemyksille?