Freaky Friday
Paikkojen vaihtaminen ei ole ollut koskaan näin hauskaa, ja se voi tapahtua vain perjantaina 13. päivä. Silloin poikatyttömäinen ja itsenäinen Annabel (Jodie Foster) vaihtaa kehoa tiukkapipoisen äitinsä Ellenin (Barbara Harris) kanssa, ja hän saa yhtäkkiä huomata olevansa vastuussa koko talouden pyörittämisestä. Ellen kohtaa nyt vuorostaan tyttärensä kehossa koulussa pelottavia haasteita, kuten kirjoituskokeita, maahockeypelejä ja monta muuta asiaa! Sisältää tupakkatuotteita.