Please Hold the Line
Nykypäivän Baabelin tornissa ympäri Itä-Eurooppaa kaapeliteknikoista tulee yllättäviä filosofeja. Varauksettoman huumorinsa siivittäminä he rakentavat yhteyksiä ristiriitaiseen maailmaan ja luovivat kaoottisten asennustehtävien parissa pitäen samalla yllä kommunikaatiokanavia ja tarjoten nasevia pohdintoja ihmisyydestä.