Houvast
Nuori ja lahjakas sellisti, jonka koko elämä on keskittynyt hänen musiikki-intohimonsa ympärille, kohtaa rampauttavan haasteen: vakavan esiintymiskammon. Hänen maailmansa hajoaa pirstaleiksi, kun kesken hänen uransa kannalta tärkeää esitystä katkeavan kielen ääni täyttää konserttisalin ja heijastaa häntä vuosikausia vainonnutta pelkoa. Katkenneen kielen kaikuessa hänen sisällään hänen on nyt löydettävä reitti kadotetun itseluottamuksensa luokse, rakentaa taiteilijahenkensä uudestaan ja selättää armottomat ramppikuumedemonit, jotka uhkaavat vaientaa hänen intohimonsa ikuisesti.